Miért volt szükségünk székhely szolgáltatásra Budapesten?

Régóta túl vagyunk már azon, hogy a cégünk a lakhelyünkre legyen bejelentve. Mert jól kinőtte magát, így hát úgy döntöttünk, hogy elműködget fél évig nélkülünk is, amíg mi új életet kezdünk vidéken.

El vagyunk foglalva az éppen felépült házunk kifestésével és egyebekkel. A szekhelyszolgaltatas24.hu nevű társaság “székhely szolgáltatás – Budapest” nevű csomagajánlatának igénybevételével egyetlen tableten így is értesülünk mindenről, ugyanis a postánkat ott helyben átveszik, szkennelik a leveleinket, szólnak bármiről. E-mailben, aztán majd postán is továbbítják előbbieket! Mi pedig a félig kifestett, üres házban átolvassuk őket már jó előre, időben.

Az új lakhelyünk nem lehetett a cég új székhelycíme, főleg, mert még nem is lakunk itt, de az előző házunkon már túl adtunk, de a “székhely szolgáltatás budapest” címkéjű dolgokra rákeresve láthatja bárki, hogy sokan nem csak ilyen élethelyzetben fordulnak a hasonló szolgáltatókhoz! Hiszen az imént is csomagot “említettem”. Több minden is benne foglaltatik, és sokan keresgettünk utána: ilyen típusú ajánlatok közt az övék volt a legjobb.

A hatósági intézkedések tűrése ugyanúgy benne van a csomagban, mint mondjuk az, hogy ha Újlengyelben jegyeztetjük be cégünk székhelyét, akkor ipa-mentességet élvezhetünk. Ugyanitt tárgyalót is igénybe vehetünk, havi egyszer. És kap minden (akár Budapestre, akár Újlengyelbe bejegyezett) cég kihelyezett cégtáblát is.

A szekhelyszolgaltatas24.hu-n található kontaktok és infók segítségével befogadó nyilatkozat akár egy órán belül, ha a székhely szolgáltatást Budapesten kérjük! Ne habozzunk, ha székhelyproblémánk van, vagy túl sok a befizetendő adóteher, és az IPA-n spórolnánk úgy, hogy ezzel profi postakezelést is kapunk egy olyan székhelyen, ahol törvényesen jelen lehetünk!